مرجع جاروبرقی و قهوه ساز

طبقه بندی موضوعی

اتوبخار فیلیپس مدل GC2990/20

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

اتو بخار GC2990 فیلیپس با توان ۲۳۰۰ وات و گنجایش مخزن آب ۳۲۰ میلی لیتر دارای بخار خروجی مداوم ۴۰ گرم در دقیقه است. جنس کفه این اتو از نوع استیم گلاید با قابلیت سرخورندگی بالا می باشد. سیستم ضد چکه ، بخار عمودی ، اسپری آب ، سیستم ضد رسوب و همچنین ایمنی بالا از مهمترین ویژگی های اتو بخار GC2990 فیلیپس هستند. 

 

فیلیپس شرکتی هلندی است که بیش از یک قرن سابقه‌ی کار دارد. این شرکت از سال 1891 میلادی آغاز به کار کرده و در زمینه‌های مختلفی ازجمله ابزار سلامت، آرایشی و بهداشتی، لوازم شخصی، لوازم‌خانگی و... فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.
اتوبخارها لوازمی کاربردی در خانه هستند که با وجود ابعاد کوچک خود کمک زیادی به آراستگی افراد و داشتن ظاهری مرتب می‌کنند. با وجود اینکه دستگاه‌های اتوبخار از شناخته‌شده‌ترین انواع اتو هستند، اتوهای مخزن‌دار، اتو پرسی و بخارگرها نیز برای چروک‌زدایی لباس‌ها مورد استفاده هستند. هر کدام از این مدل‌ها کاربرد به خصوص خود را دارند و نیاز دسته‌ی خاصی از مخاطبان را جوابگو هستند. در این میان اتوهای بخار بیشترین طرفدار را برای استفاده‌های معمول روزمره دارند و تقریبا در هر خانه‌ای یکی از آن‌ها را می‌توان یافت. اتوبخار «فیلیپس» مدل GC2990  یکی از همین محصولات است که برای استفاده‌ی روزمره وسیله‌ای ایدئال محسوب می‌شود.

 

 

توان مصرفی:2300 وات

دارای سیستم:ضدچکه

جنس کفی:استیم گلاید

کفی:ضدخش

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی