مرجع جاروبرقی و قهوه ساز

طبقه بندی موضوعی

مایکروویو ال جی ۴۲ لیتر مدل MH8265CIS

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۳:۱۲ ب.ظ

مایکروویو ۴۲ لیتر مدل MH8265CIS ال جی

 

 

مایکروویو با عبور امواج بین ذرات غذا، غذا را آماده می کند و برای آماده سازی انواع مایعات و پخت انواع کیک­ ها و شیرینی­ ها کاربرد دارد. مایکروویوها امکان تهیه کردن غذاهای متنوع و لذیذ پخته شده را فراهم می کنند. همچنین به وسیله این دستگاه می توان غذاها را به صورت یکنواخت گرم کرد. علاوه بر این در کاهش مصرف انرژی بسیار مؤثر بوده و موجب شده غذاها با همان طعم و بو و با حفظ ارزش غذایی­شان آماده شوند.

 

مایکروویوهای موجود در بازار یعنی مایکروویو ۴۲ لیتر مدل MH8265CIS ال جی می پردازیم:

 

گنجایش ۴۲ لیتری

این مایکروویو یکی از بهترین محصولات ال جی است، که به دلیل امکانات خاص و ویژه خود مورد استفاده افراد بسیاری قرار گرفته است. ال جی یکی از شرکت­ های معتبر در تولید لوازم خانگی ست، مدت­ هاست افراد زیادی از کالاهای ساخته شده این برند استفاده می­ کنند. ال جی توانسته رضایت حداکثری مخاطبان خود را بدست آورد. هر روز به دلیل احترام زیادی که به مشتریان خود دارند، بر کیفیت و زیبایی محصولاتش اضافه می ­کند. مایکروویو ۴۲ لیتر گنجایش دارد و نیاز یک خانواده پرجمعیت را به آسانی برآورده می ­کند.

پخت یکنواخت، یخ زدایی قوی و سیستم اینورتر

مایکروویو ۴۲ لیتر مدل MH8265CIS ال جی به دلیل بهره ­مندی از اینورتر، باعث کاهش زیادی در مصرف انرژی شده و به دلیل مجهز بودن به هیتر زغالی و کلید neo chef موجب یخ ­زدایی سریع مواد منجمد شده و پخت غذاها را در کمترین زمان ممکن، به صورت یکنواخت انجام می ­دهد.

 

 

  • دارای ظرفیت:42 لیتر
  • اینورتر هوشمند:دارد
  • سیستم مایکروویو:ساده/گریل
  • حداکثر توان مصرفی:1200 وات
  • سیستم ضد باکتری :تا 99.99%

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی