مرجع جاروبرقی و قهوه ساز

طبقه بندی موضوعی

تلویزیون استار ایکس

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰ ب.ظ

نمای کناری تلویزیون LED استار ایکس ۳۲ اینچ مدل ۳۲LB650Vمانند سایر کمپانی های چینی، استار ایکس نیز در سال های گذشته، پیشرفت بسیار زیادی داشته و به توانایی شگفت انگیزی در حیطه ی کاری خود، یعنی ساخت تلویزیون های خانگی دست پیدا کرده است. این مدل از LED های تولید شده توسط star X از کیفیت ساخت بالا و مواد اولیه بسیار خوبی برخوردار است. محال است بتوانید کالایی با رده ی قیمتی برابر را بیابید، که توانایی رقابت با این محصول را داشته باشد.

 

دارای کیفیت تصویر:خارقالعاده HD

وروردی HDMI:2 عدد

پشتیبانی از کیفیت: HDTV

دارای گیرنده :داخلی و خارجی

 

 

برند استار_ایکس (Star_X) در سال 2018 درکشور چین تولید شده و در زمینه محصولات صوتی_تصویری و گیرنده یک برند شناخته شده است.این برند محصولات را با طراحی زیبا , حرفه ای و با کیفیت عرضه کرده و نسبت به امکانات آن قیمت بسیار مناسبی دارد.این تلویزیون متناسب با سایز خود دارای کیفیت صوتی و تصویری معمولی می باشد. تلویزیون استار ایکس مدل LB650 با سایز 32 اینچی اش متناسب سالن های کوچک است.کیفیت تصویری آن HD بوده که متناسب با سایزش تصویری با کیفیت را ارائه می دهد همچنین از باندهای پخش صدای با کیفیتی برخوردار است.

 

 

شک نکنید که، حتی اگر کمترین درصدی خلاف این فکر می کردیم، چنین کالایی را روی وب سایت خود قرار نمی دادیم. فراموش نکنید که مهم ترین چیز برای ما، اعتبارمان است . با این وجود اگر حس می کنید، امکانات موجود در این محصول نیاز های شما را رفع نمی کند، می توانید با استفاده از لینک های زیر، راجع به محصولات دیگری نیز اطلاعات کسب کنید.

ضمناً اگر می خواهید در مورد تلویزیون های بیشتری اطلاعات کسب کنید، می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه کنید:

خرید تلویزیون ۳۲ اینچ LED – جنرال الکتریک

پرفروش ترین تلویزیون های ال جی ۲۰۱۹

تلویزیون LED برند ایوولی – evvoli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی